instabil

Hej!
jag har magkatarr.. de svider i ögonen och jag har kramp i handen. kul!
när ska jag börja bli positiv? känner att jag är förbannat negativ nu igen.
om jag ska ta mej en promenad innan jag börjar städa mitt rum!?
jag va så jävla arg igår så jag tog mej en promenad mitt i natten,. jag sparkade på allt som kom i min väg och svor och grät för mej själv.. ( jag lipar nämligen som en gris när jag är riktigt förbannad!)
pratade med henrik och baby igår.. vad ska jag säga!? de hjälpte inte.. dom förstod inte.. o de gör ju inte jag heller för den delen, så vad kan man begära?
nä.. om jag ska ta tag i mitt liv och bita ihop..
Bita ihop och ta tag i ditt liv kan nog va ta mej FAAN de värsta uttrycken jag vet.

märks de att jag är lite instabil nu? vet inte riktigt vad jag ska göra.
helvetes magkatarr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback