I en värld full av oro

Hej! istter här med mitt kaffe. ovanligt va? tror nog faktiskt att jag lätt häller i mig tio koppar om dagen..
idag behövs det kan jag säga. satt uppe o pratatade med baby om allt jag är så orolig över. om jobb framför allt. men de e jättemkt i skolan för mig nu att ta igen, men jag kommer ingenstans, för vi får ju nya saker hela tiden! sen e det de här med körkort. sen e de min operation, sen e de flytt, lägenhet, och jobb framför allt!

så jag somnade kanske inte förrens tre fyra inatt. haft sån oro klump i magen.

ska iväg till skolan snart. vi kommer sitta kvar orehört länge idag. fuck! kommer jag aldrig orka.
Lisa.... sen var det ju det här med att tänka positivt!

de kommer nog gå bra.
Jag har iallafall på mig min egen stickade oversize halsduk idag :)


såå himla underbart mysig är den :)

mina öronhängen jag fick hem igår :) jo men lite söta är dom faktiskt !

syns kanske inte så bra dock.

det här matbordet ska vi ha också :) fast med 6 stolar. från en sak till en annan.


Nu måste jag kila! ha en toppen dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback