Hej Mary!

Godmorgon..
och ännu vet jag inte om den är så god som jag vill att den ska vara..
förlåt! att jag lovar att jag ska skriva, så gör jag inte de. suck!
men när jag kom hem igår va jag tvungen att äta.. sen sy. saga ville ha en kjol igen. sen va jag borta hos henrik o malin hela kvällen.. som verkigen va superskönt :)

Titta på mitt Underbara armband jag köpte i måndags!
sen va jag tvungen att lägga upp den här på emma och ella.





Sen har vi ju Mary kay sen igår.
Och jag måste säga.. UNDERBART! sminket höll ända fram till kvällen, jag blev knappt glansig!? det blir jag jämt.
Först använde jag
TimeWise® 3-in-1 Cleanser comb/oily skin



2)TimeWise® Microdermabrasion Step 1 Refine


3)
TimeWise® Microdermabrasion Step 2 Replenish





4)

TimeWise® Age-Fighting Moisturizer comb/oily


Jag ska berätta lite senare hur det fungerar.

Här har ni några bilder när jag hade sminkat mig!
med Mary Kays produkter såklart.

Det ÄR skillnad på smink och smink!

Nu ska jag bege mej till skolan. och samtala lite om samhällsekonomi :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback