Hår Akuten!


Om ni ser den här härliga godmorgonbilden ( jag ser ut såhär nu för tillfället, då jag vaknade lite sent.. ÅNGEST! ) så ser ni kanske hur risigt det är? mitt hår är egentligen jätteplatt och rakt, o titta nu hur torrt det är.

REDKEN!!! KOM HIT! jag har ju bgara så himla lite kvar av min leave in nu.. men ekonmin e lite tajt denna månaden. så jag vet inte riktigt om jag har råd..

tror att jag har tappat bort min kamera faktiskt. smart lisa! har ingen aning om vart jag kan ha lagt den. det är helt underbart. jag få nog ta och städa mitt rum lite. Behövs iallafall.. Saga och liam ska sova här inatt. så då måste dom ju kunna få sova i min säng.

Sa jag att jag ska ölbowla ikväll? de ska bli kul :)

nä jag återkommer när jag har hittat kameran. så jag kan ta kort o visa er hur söta saker jag köpte igår..

Kommentarer
Postat av: anna

du på dina bilder såklart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback