Haléns Mys och Tuttproblem

Hej Och godkväll Darlings :)
ja, dagen började ju iallafall med en massa tur tycker jag, Baby ska nämlige kolla på en annan vindsvånig på 80 kvdm imorgon :) han ska telefon filma de så jag kan titta under tiden. Men vad ska man göra när jag inte har chansen att åka 18 mil för någon timme?! Jag e super nyfiken verkligen :)

sen har de väl bara gått utför tror jag, jag tror faktiskt att jag har dålig karma.
jag var som sagt på återkontroll, och visst det var bra. det är bra.. det är bara jag som är petig. och har mamma och pappa lagt ut nästan 40.000, så vill man ju faktiskt att de ska vara helt perfekt. så imorgon är det jag som ska ringa om operation igen. men, jag har en klump i magen. det har jag. men det är ett sådant litet ingrepp , och jag var ju införstådd från början att något mycket allvarligare skulle kunna hända. så de här är ingenting. de är bara för att jag verkligen ska ha lite lättare att hitta en bh. annars är ju formen och så helt jätteperfekta, en centimer högre upp ska inlägget bara, så att ärret kommer mer under vecket. och jag menar. egentligen är det ju bara jag och baby som ser de.. ;) men ska de så ska de!

sen skulle jag skriva cv:n.. men jag har varit alldeles virrig idag, så de har inte gått så bra.  jag får fixa de på torsdag. eftersom jag ska gå i skolan till 5 imorgon. suck!

egentligen har väl dagen varit bra.  köpte lee staffords torr-schampoo till malin.  hon hade ju aldrig prövat fenomenet!


sen hämtade jag ut mitt paket från H&M.. :) allt var så bra, .skulle väl vara att byxorna är förstora.. när gick jag ner till byxstorlek 25!?

så nu sitter jag här med mitt kaffe.. har ätit Kåldolmar med hemagjord lingonsylt. så Jävla gott!!
Har hittat fint från halens minsann :) ska fortsätta shoppa med ögonen lite . haha!


Tror ni att jag får ha dem här sakerna? utan Baby tycker det blir för flickigt. Jag SKA HA! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback