Emma ska DÖ!

ja idag är det bättre.. faktiskt. efter att ha varit o ätit räktoast borta hos henrik o malin (Ni måste bara äta det! To die for) o tittat på tv så kunde jag fokusera på annat. sen pratade Baby med mig.

Men inatt.. vid 5 kanske. vaknar jag av Mongot igen! emma är inte klok. eller hon är ju rätt smart. hon hoppar på mitt handtag för att komma in.. men jag låser. sen sitter hon och skriker tills jag inte står ut mer och öpnnar. då springer Hon minsann till toaletten. För nu har hon kommit på att hon inte bara kan leka med vattenkranen, Nä. för nu kan hon dricka ur den också,. och vem vill dricka ur en tråkig vattenskål när man kan dricka ur en häftig kran?
K.N.Ä.P.P!



Jag kommer försent idag igen. bara för att jag var tvungen att gå på toa. haha!
så jag missar harriets första där.

"Baby Baby! Du e en sån liten fis! Fast en väldigt söt och ovanlig fis, du luktar ju så gott :)"
Jag blev faktiskt jätteglad när jag fick det av Baby :) tur att jag inte luktar fis iallafall.

Nä nu ska jag kila till Bussen ! , de snöar.. så de får bli både möss och halsduk :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, de vet ja väl. Men dom säger så många kloka saker :)

Postat av: anna

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTT !!!!! =)

2009-02-05 @ 16:00:30
URL: http://rosaulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback