Skrik och Panik! Cv:t är klart

det tog visst inte så lång tid att göra cv:t. eller jag gjorde flera olika. och jag måste faktiskt säga att för en gångs skull så är jag nöjd! man kan ju få hoppas iallafall :)

ska ringa om operationen imorgon igen. annika var i falköping idag.
om jag ska känna mig ännu duktigare ska jag sätta mig ner med en skrivbok och planera upp mitt liv lite. sen ska jag fortsätta med något skolarbete. visst är det underbart!?
Jag tror faktiskt att jag har riktigt dålig karma. jag måste ha varit en fruktansvärd människa i mitt förra liv. för det ska ni veta.. det är inte många rätt i mitt liv. .. har inte varit sen högstadiet. men de kommer väl att bli bättre hoppas jag. annars blir det synd om simon i framtiden. HaHa!

Lindey! klart att jag kan fixa en klippning på dej ;) säg bara till!


nä det blev inget sova. jag känner mig helt jävla förstörd. nu skulle jag vilja ha den där ögonmasken för ögonen och sova. men icke! för snart ska jag gå bort till henrik lite. sen ska jag tjuvröka! så de så!!

för idag kan jag lova er att de e jättedepp. inte mycket jag orkar engagera mig i.


Det Skulle vara så skönt o få stänga min dörr, dunka musik så väggarna skakar och bara skrika rakt ut!! jag börjar få för mycket inom mig här nu. kanske ska ta en promenad i skogen o skrika av mig lite´. avreagera mig på ett träd eller två.

SKRIKA!

Det är idag jag är depp. Imon kommer det inte kännas såhär..


Kommentarer
Postat av: ellenkusinen

lille fis. Du vet väl att du ALLTID är välkommen hit om du vill sova här o så va :)? Säg bara till om de blir för jobbigt. Här kan du skrika av dig. De kan vi faktiskt göra ihop! Puss älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback