Blogg Djungel!

VAd har de varit för fel då?
hade blogg feber igår.. ( vadå blogg tönt ) Så går det inte att komma in!

De här med att blogga.. Vilken oändlig djungel..
Dom som försöker bli stora och tjäna pengar på den.. hoppas på att dom blir något som "Blondinbella" eller StyleByKling.. Visst. klart man ska försöka bli stor. men att kämpa på via bloggar? Jag säger inte att man inte kan lyckas.. men att försöka utan marknadsföring känns hopplöst.
jag måste säga att Blondinbella måste ha bliivit stor av en slump, eller av en massa avundsjuka tonåringar, då bloggandet fortfarande inte var så fruktansvärt populärt som det är nu.
visst, nu skriver hon om sitt spännande liv. med massa pengar och shopping som vardag, olika möten med olika kända företag. För nu har ju bloggen gjort henne till den hon är.
För i början skrev hon väl om sina vardagsbekymmer eller nåt..
jag vet inte... jag tycker att något är fel. ändå sitter jag och bloggar här själv..
jag gör det för min egen skull.. men jag skulle inte tacka nej till en massa pengar, erbjudanden och att folk kände igen mig på stan.. och då menar jag inte lokalt. tack vare min blogg.
det skulle vara som en sjukt stor bonus.
men samtidigt skriver jag av mig om riktigt personliga saker här. skulle jag vilja att hela sverige skulle veta om det?
kanske skulle jag inte bry mig. jag menar, alla är vi människor och bär på våra svarta hemligheter.
Men vart vill vi komma? vi sitter här timmar i veckan och laddar upp bilder.. hoppas på att någon ska bry sig och fortsätta vara nyfiken. vad vill vi med det då?
stå i rampljuset en liten stund kanske. Och det är ju positivt! för alla borde få känna sig uppskattade och "eftertraktad".
men egentligen är det här med bloggandet bluff. eller?
a inte vet jag. det är nog bara jag.
det är ju väldigt bra för att uppdatera saker för sina vänner iallfall :)

nu måste jag faktiskt duscha.. för om lite mer än om en timma ska jag åka till Baby..

Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback