Bara otur.. sy gardiner

lägenheten som jag sa åt baby att ringa på e uthyrd. när han kom till visningen hade ett annat par lyckats få den! argh!
har lämnat in tusen cv:n idag,. eller.. frimärkena var slut. så jag får fixa de imon.
har suttit o sytt tolv längder till malin idag med. blev så himla fint i fönstrena nu :)

jag är full i magen av mackor och te.
Jag åt en el nacho grande idag på McDonalds med. så himla mumma :) Lekander och jag hade en mysig tur på stan idag. handlade lite mys till baby på alla hjärtans dag. och födelsedags present till det lilla födelsedagsbarnet Anna Idag :) vill åka till henne imon o tjata lite och ge den till henne! tihi :)

jag har tid för operationen den 4 mars.. ska bli skönt o få det gjort!

nu ska ja nana.


Kommentarer
Postat av: fiskusinen

Ja vet. riktigt skitkorv är jag! Vi kan väl ta den nästa vecka kanske? Om du vill sova här på måndag kanske eller onsdag eftersom ja är ledig på tisdagar o torsdagar :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback