Bakfull x 2

Hej! ja de har varit en dålig uppdatering..  men jag har spenderat lördag, och förmodligen idag också med att vara Bakfull! underbart..
ölbowlade som sagt i fredags. jag gjorde tre strikes :) men vi kom sist.. ( jag skyller på alla andra utan mig och Åsa) sen åkte vi hem till stefan och blev kvar där. jag lirade lite aerosmith ett tag . asbra :)
jag sov hos martin och åsa, Martin lagade natt mat medans åsa sov på toaletten och jag Blev tvingad att titta på tecknat. Hulken VS. Thor. Min bror älskar sånt. haha. jo men de va bra ;)

mådde skit igår. verkligen riktigt dåligt. men de va bara att åka hem och tagga. för sedan begav jag mej till anna som hade lite födelsedagskalas, sen taggade jag till ordentligt! och då menar jag ordentligt. dansande mig trött innan vi es kom till krogen. Vi for in till Centrum, och jag måste fråga, vart är allt vackert folk?? men rikgtig kul hade jag!
Jag har ju inte varit ute i stan sen i september. och det är riktigt dåligt!

Men seriöst!? jönköpingsbor. vart hänger man nu för tiden? för innan va de centrum iallafall. för hundra år sedan. vad gör man nu då?

och snart ska jag tvätta bort alla illaluktande oser på min kropp och bege mig till åsa.

Bilder kommer när batteriet är laddat till kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback