segis degis

Bakfull och seg..
artister spelar på scenen och det ekar in i lägenheten
törstig och illamående.
huvudvärk och ligger i soffan hela dagen.

men de e de värt.. för igår hade jag så himla kul :)
jag var väldigt .. ja, full! faktiskt.. utan att spy. så det var en bra fylla om man kan kalla det så..
det var evigheter jag drack så mkt.
ja dessa saft arbetare.. vad gör dom med mig? haha.

måste få byta skift.. måste måste! annars får jag inte träffa simon någonting. på helgen iofs. men de räcker inte. sen får jag ju inte jobba med mina saftare heller. mitt sociala underbara umgänge :)

nu ska jag läsa en bok och plocka undan allt från igår. sydde nämligen gardiner igår till köket.. lägger in en bild sen.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback