falling

Hej

idag fick jag ett besked. jag har inte reagerat än.. vet inte hur jag ska känna riktigt.
Pappa ringde och skickade sms medans jag var i tvättstugan..
jag kände inte farmor särskilt väl. men de e ju ändå min farmor som sagt.
de va lika bra att hon fick somna in i natt. hon har legat som ett svamlande kolli i några veckor nu, utan att kunna lämna rummet.
på måndag kommer pappa iallafall ner till oskarshamn och då ska jag hjälpa till med alla saker som ska fixas.
de som känns kanske kommer då? för nu vet jag inte alls.




Något helt annat...
jag fixade mina naglar rosa igår :) dom blev sååå fina. ni kan få se bild sen!
ska ut med mina jobbarkompisar imon. (fast jag inte ens har något jobb kvar, haha!) och då måste man ju vara fin :)

nu ska jag se vad jag kan hitta på.. äta frukost kanske?

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback