twitter

Läste idag i metro att det nya är microblogg.. alltså twitter.
man filmar tydligen när man klär på sig istället för dagens outfit. hmm., kan detta bli bra? kanske. haha det beror ju på vad man ser kanske.

kanske skulle prova, fast o andra sidan är jag ju inte särskilt mycket för det där med att lägga upp dagens outfit iallafall. hmm.
men jag måste nog säga att jag tycker att det är lite löjligt.
varför man skulle filma istället, var för att man som läsare skulle förstå hur bloggaren tänkte under tiden hon klädde på sig. Vilka tankar hon har bakom klädseln. jag vet inte. finns det inget roligare då? känns lite som att det här är något man har hittat på lite hipp som happ "bara" för att det ska bli något nytt och hett i bloggvärlden.

sen finns det ju självklart dom som "twittrar" om annat och lägger in småklipp. 
kan vara en kul grej, om man gör något vettigt..
men att klä på sig? nääää...

här kan ni Läsa


eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback