Sommar fräsch med aloe vera

Jag Tycker att reklamen för Vera från ccs verkligen gör sitt på tv. jag vill omedelbart har dessa produkter. Hon ser ju så otroligt fräsch ut. sommar liksom. Hon ser också ut att lukta väldigt gott.
så därför tänker jag köpa dessa produkter med aloe vera på apoteket!




Vera by CCS Face verkar i två steg. Det första steget och den omedelbara effekten är finare lyster och struktur, en återfuktad hud som känns och märks direkt. I ett andra steg verkar produkterna långsiktigt och på djupet genom att bidra med hudens egna byggstenar hyaluronsyra, mjölksyra och näring, ämnen som bygger upp och påskyndar hudens förnyelseprocess.
 













Vera by CCS - ger huden fukt och näring med Aloe Vera

Växten Aloe Vera bär på egenskaper kända genom århundraden. Det är sammansättningen av mer än sjuttiofem olika välgörande ämnen, lånade från växtens kraftfulla blad, som är hemligheten bakom Aloe Veras fuktbindande förmåga. Den näringsrika växtsaften som utvinns från plantans blad har en unik blandning av vitaminer och mineraler som gör underverk för huden.

Varje produkt i serien innehåller lika mycket Aloe Vera som det finns i växtens blad. Det gör att huden snabbt återfår sin naturliga mjukhet.

Vera by CCS finns att köpa på Apoteket.


Kommentarer
Postat av: Linda P

De är jättebra produkter:)

Postat av: Linda P

Mm, aa jag har en utav dem produkterna.. använder den typ om jag har bränt mig eller har torr hud.. är kanonbra! men vet inte vilken utav dem de är..



De är fint med mig, börjar bli riktigt uttråkad av att bara gå hemma! så nu längtar jag till sommaren så jag får börja jobba.. skulle behöva renovera mitt hår också tiihi ;)

Hur är det med dig lilla gumman? :) Kram

2009-04-15 @ 14:27:35
URL: http://lindey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback