Someday, I will be big...

Godmorgon sweethearts!
ja de e typ morgon för  mig, sov visst alldeles för länge. men vi var vakna alldeles för länge igår också.. baby som skulle upp vid fem idag. stackare.

jag har funderat. jag ska sälja.. sälja i massor! måste prata med das arbetsförmdeling bara, sen hoppas jag att de går bra därifrån. för de hade varit så himla roligt :)

sa jag att vi åkte motorcykel i söndags? jag älskar motorcykeln! men i slutet körde Baby alldeles för fort i kurvorna och jag trodde jag skulle skita ner mig praktiskt taget när vi låg ner i kurvorna i 150 typ. men härligt är det.. som sjutton :)
och igår var vi och fikade på Nillsons med robin som har varit i kosovo i 6 månader. han är sjukt härlig :)

och idag ska jag åka hem. de känns konstigt. men hey, de e fredag snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback