saturday

eyy allo!
baby är och spelar fotboll, hans bror är på fest, hans mamma är i polen och hans pappa är tränaren så.. jag sitter här hemma hos björklund helt själv och ska egentligen plugga. men jag har löst korsord i två timmar istället. haha! viklen tant jag är va?

de e jättefint väder, men de blåser lite för mkt för mig om jag ska vara ärlig.

har varit på jysk och handlat lite småsaker som lakan och sånt.
jag köpte också duntofflor :) för 25 kronor bara! supermysiga. kan jag behöva med min blodcirkulation och kalla fötter.

e de något bra på tv ikväll? kanske ska gå på bio, men jag vet inte.. är väl inte jättesugen egentligen. är mer sugen på att gå ut. man skulle ha följt med samuel på hans kompis hemmafest.
visst va det mycket roligare med hemmafester än krogen? jag tycker de iallafall.

om jag ska ta och göra lite nytta då kanske?



those are mine :)

Kommentarer
Postat av: anna

ja har likadana fast blå HAHAHAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback