Rockabilly.. Hell Yeah!

Jag hittade en sida på nätet, jag älskar rockabillyklänningar! och jag måste bara sy sådana! blir så inspirerad :) dom här är hemmagjorda och dom säljer dom på etsy.com.


Wonderful Fully Reversible Custom Made Polka Dot Rockabilly Swing Dress 

Miss Peacock Dress------Custom Sized-----pick a color

SALE - The Hundred Dollar Dress

1950s ROCKABILLY vintage style PINUP Halter Dress. CUPCAKES

1950s ROCKABILLY vintage style PINUP Halter Dress. CUPCAKES

Dahlia Dress-----------custom sized

nu ska jag fica min tvätt. borsta tänderna och krypa ner i min säng och invänta ett samtal från älsk!

Freja; det är bara att gå in på
designadinblogg.se.. där har du det mesta av det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback