P3 plastikoperation

jag lyssnade på Hallå P3 på vägen hem från skolan.. jag blir upprörd. så upprörd att jag ringde in!
klart att folk får tycka som dom vill. men man behöver inte uttrycka sig på ett sådant sätt som vissa gör. ni pratar om att vara osäker på sig själv. de e ni som uttrycker er med att "ni ser ut som onaturliga transor" de e NI som är osäkra på er själva, för om ni hade varit säkra hade ni inte ens brytt er.
här är mitt inlägg jag la in på P3

Lägg er inte i!

Vad är det här? är man inte en egen individ? ni som kallar de som opererar sig för korkade och dumma, de e ni som är det! jag har själv opererat mig och jag trivs jätte bra! Jag har en pojkvän som sa att jag var fin som jag var, jag visste att han och alla andra tyckte de. jag tyckte det också. MED KLÄDER PÅ! det här är något jag tänkt på sen i sjuan, visst är det fruktansvärt? jag har jobbat jätemycket på min självkänsla, att jag duger som jag är.och det gör jag! jag är ju fortfarande JAG!vet ni hur det känns att äntligen tycka om sig själv och trivas på riktigt?äntligen är jag den sprakande person som jag har varit hela tiden.. jag tycker det är jättefint med små bröst. men det var inte jag. ni säger att man ska tänka på det inre. men sluta behandla oss som opererat oss som andra människor då! jag är inte annorlunda bara för att jag känner mig finare i underkläder och bikini. bry om er själva istället och ta reda på bakgrunden varför man gör det istället för att yttra er på ett korkat sätt! de finns dom som verkligen trivs med sin "nya" kropp. jag blir faktiskt upprörd! alla gör det inte för att vara ett "ideal för samhället" . SKÄRPNING!

Jag förespråkar inte att plastikkirurgi löser allt. att det är det första man ska ta till så fort man är missnöjd. men när inget hjälper då? varför kan inte JAG få avgöra vad JAG vill. utan att någon ska kunna bry sig. min familj och mina vänner fick tycka till.. dom uttryckte sig iallafall inte med några elaka kommentarer. Men ni, ni som inte känner mig. ni som är så himla nöjda med er själva. köp inte det senaste modet.. köp inte den coolaste tv:n. TATUERA er för fan inte!
om nu min operation skulle gå väldigt fel. e de NI eller är det JAG som får ta konsekvenserna?
just det. tycker att ni ska börja tänka lite på eran egen självkänsla och era såkallade ha-begär.



bild ( aftonbladet.se)


Kommentarer
Postat av: Ellen

De e bra Lisa! Jävla idioter o uttrycka sig så dumt!

Postat av: nikki

bra sagt =)

hatar när folk sätter skönhetsopererade i ett fack, why liksom..

2009-04-01 @ 21:39:37
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback