kräfta

hej! jag ser ut som en kräfta. har målat henriks utemöbler hela dagen, och jag har visst bränt mig på ryggen. sådär lagom snygg bonna bränna sådär ;) haha!

har varit här hela dagen och det ha varit så mysigt med alla barn som lekt.

klippte ju  adrijana i förrgår. lugg :) jättesöt bllev hons, sen färgade jag annas utväxt. o sen klippte jag william..
ska klippa martin imon, och jag klippte mamma och kikki igår.

någon annan medans jag ändå är i farten ? :)

haha sen när Henrik och malin kommer tillbaka från Ica Maxi ska jag få min chips påse o så ska jag hem och städa mitt rum. Baby kommer vid halv elva ikväll. imorgon blir det grillning med alla syskon och några till hemma hos martin och åsa. ska bli så himla trevligt :)

hoppas ni har haft en lika bra dag som jag ute i värmen :)

Bye


Kommentarer
Postat av: Linda P

Jag är sugen på att lägga i lite slingor av nått slag i håret :) o klippa lite.. om du ville hjälpa lilla mig?:)



haft en trevlig helg föresten? Pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback