It's monday

Hellu  People!
sitter med mitt morgonkaffe. visserligen är det inte mitt morgonkaffe. men ändå. har läst lite ur oskarshamntidningen, står nada som vanligt. haha!

inatt är det sista natten jag sover i "stugan" . känns lite tråkigt faktiskt. stugan är mysig och jag kommer sakna allt med den. Det skulle väl vara att det inte finns någon toalett och att man är tvungen att springa in i huset om natten när man är toasugen. haha!
nästa vecka har vi nämligen våran lägenhet! :) känns väldigt skumt måste jag säga.. jag bor ju hemma tills studenten iallafall... men kommer vara konstigt att inte vara i Björklunds hus lika mycket längre.. det har ju ändå blivit mitt andra hem.. och huset känns så hemtrevligt måste jag säga.

ska försöka göra färdigt min rapport nu medans alla är och jobbar.
om depression och ångest..
tyckte änmnet var ganska aktuellt. med tanke på att jag själv varit nere i en ganska djup depression för ett tag sen.
eftesom man kan få återfall senare i livet, kan det vara bra att veta hur man ska förebygga det.

nä.. nu ska jag göra liet nytta.

hoppas ni får en trevlig måndag :)


 give me.. från topshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback