I'm late, as usual..

Hej godmorgon!
det är lite lustigt. jag går upp i tid. men data nörd som jag är, så har jag bara ätit upp min frukost. haha! yoghurt med havregryn. känner att jag måste dra ner lite nu efter allt i Påsk. Suck.
sen är jag också. ska få med mig lite saker som jag ska skicka, och få med mig skolarbeten. sen kan de vara ganska bra att klä på sig!

har sovit jättelustigt inatt.
var är det fina vädret då? vill ju ha lite sol iallafall..

nu ska jag slänga på mig ett ansikte.

testa översätt sidan till norska. trodde jag skulle skratta ihjäl mig. kan Norska vara världens knäppaste språk? :)

Bye

Kommentarer
Postat av: freja

hej jag undra bara om du kunde hjälpa mig med min blogg? att göra en design? du kan svara som en kommentar på min blogg

Postat av: anna

fis.. vill du fixa min utväxt nån dag? :)

2009-04-16 @ 02:41:55
URL: http://rosaulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback