I wear my sunglasses tonight so I can

Ååå, jag fattar inte hur jag kan vara så trött som jag är!? jag drömmer ju världens konstigaste drömmar. igår drömde jag om aliens och att jag födde barn, jag skrek och krystade fast dom skar mig i magen. jag är nog lite galen.
jag vill bara sova, sova sova.
men icke! ska till skolan om ett tag.

har hittat så fina armband från Tokyo Jane! and i want them all. nästan.
så tittar mig omkring :)

var hos Lelle igår och fikade. köpte med mig wienerbröd och negerbollar. ja ni hörde! det heter negerbollar och har alltid gjort! varför ska de vara så farligt? jaja. chokladbollarna, -som lite bättre människor kanske skulle säga- var iallafall Väldigt goda!
Så jag hade trevligt igår.

idag blir det solbrillorna på! wohooo :)

Nu ska jag duscha så jag luktar lite godare än rostad lök :)


Kommentarer
Postat av: anna

ROSTAD LÖK?? HAHAHHAHAHAAHAHA,men de luktar ju gott ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback