Fyllebank!

godmorgon!
eller inte. jag vaknade med fylleångets.. jag har inte gjort något! bara sån ångest. drack ju som sagt lite igår, och Lisa blev faktiskt lite smått full ett tag. Men VADÅ!? jag hade bara ätit det grillade på hela dagen.. haha!
och grillandet var för övrigt supertrevligt. va lite otaggad i början, jag var hungrig, grillarna cepade, och jag frös! men efter lite mat i magen och nån öl och några groggar var jag på G.
pratade redtube och sån skit.
vad skönt det är att vara med männsikor, som man kan vara helt sig själv med!    Loveli♥

Idag ska jag
♥sy ännu en skirt.
♥fixa åsas extensions
♥???.. tror de va allt. har skjutit upp allt annat tills imon.
♥Just de ja! de e ju Utgång ikväll!!!
kan faktiskt inte låta bli att tänka på de anna sa igår, om att ta de lite lugnt igår så jag skulle vara taggad idag. hm, jag skulle ha lyssnat.
men hey, efter några glas e jag på G igen :)



nu ska jag fräscha till mig. ta några Ipren, och sen ringa Åsa!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback