500 :- Shopping!

Hej!

Vilket otroligt vackert väder vi har! inte sant?
hela 14 grader i skuggan här uppe på höjderna i lilla Barnarp :) funderar på om jag ska sätta mig på balkongen och ta vara på solen :)'

har för övrigt klarat av mitt ekonomiprov :) jag måste ha fotografiskt minne! jag läste de tjocka pm:et med massa rtitningar om kretsloppet EN gång! jag klarade provet galant! va först ut den här gången också :) smidigt!

har även varit på stan och inhandlat
♥ett par vita tygskor från Din Sko 249 :-
♥en rosa skarf från HM 79:-
♥en grå skinnjacka HM 249:- ( men då jag hittade ett litet märke på jackan så fick jag 49:- rabatt.. Lyx! )


Hur sjukt bra är det inte att få allt de här för ca 500 kronor? :)

här är mina söta rosettöronhängen anton gillade idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback