Tuesday

Hej! sitter här i min säng som vanligt. Älskar den så sjukt mkt!
ska upp och äta frukost nu. sen ska jag iväg till anna igen, ska klippa William. sen blir de en tur på stan och sola. ska försöka hitta massa mys åt mig och Baby tills i helgen. 1 år. de har gått så fort!

Fixade anna lite igår. hon blev söt som vanligt :) hade supertrevligt. känns så skönt o börja komma på fötter igen :)
fikade lite o pratade en massa strunt som vanligt.
Satte Oss en sväng i Liljeholmsparken. de va ju så himla fint väder :)
sen solade jag innan jag åkte hem. ska försöka bli lite brun till helgen..
sen blev de massa tv deg o prat med Baby i telefonen.

nä nu ska jag upp.

Bye!

Så himla mys


Spanar fåglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback