syndigt

okej , jag erkänner, att de enda jag verkligen verkligen skulle vilja ha i min hand istället för godis nu.. de e typ fem cigg som jag bara skulle kedjeröka! men nähepp, inte röka, inte bra. men å andra sidan är det lördag ... och simon är inte här, hans mamma o pappa skulle inget märka om jag gick iväg till kiosken nu. den stänger vid nio.. och de skulle vara en liten tröst ikväll.. tråkigt som jag har. men ska jag orka? hmm... nä, jag tror inte så! fuck!!

jag vill shoppa loss!! men jag har faktiskt slagit vad med mig själv att jag inte ska köpa nåt i klädväg den här månaden. jag har ju för fasen hela garderoben full o jag använder inte hälften. hmm. rätt så skönt ändå.

okej, har faktiskt inget bättre för mej. så tänker nog krypa till kojs nu. nördig som jag e så går ju faktiskt tiden fortare tills baby kommer hem ,och osar lite utekväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback