Pink Pink!

har precis spanat lite på Rosa bandet galan och desperate..  ganska bra med pengar dom fick in ändå :)
apropå de där med desperate.. vad har hänt? e de bara jag som tycker att de e galet konstigt att dom gjorde ett sånt hopp? tycker inte om de alls faktiskt. eller vad tycker ni?

idag har dagen spenderats med anna och familjen. mkt trevligt. de e verkligen trevligt med min tamba! så åt vi äppelpaj med vaniljvisp som mamma hade gjort. sen när anna åkte hem så va ja ute o gick typ två km till :) så idag har jag varit hurtig. imon blir de samma veva igen :) kommer säkert få mani på de här nu.

nä, om jag ska ta och ta hand om mina fötter som ömmar nu, skicka iväg ett sms till magnus att jag inte kan åka till ishult imon och försöka hålla mig vaken i två timmar till.. kommer aldrig att gå.

imon e de en ny dag gott folk :)

Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback