Ork!

Jahaaa, så har man visst dragit ut på de igen... men åker på svenskan om en timma.
allvarligt måste ja ta tag i mig själv här nu, men snart hoppar ja av.. bara några månader kvar Lisa, bara några månader kvar!   Suck! om de ändå va så enkelt att tänka så..

har drömt såå mkt mys om Baby inatt :) Saknar honom så!
sen när ja vaknade hade han kickat ett sms när ja hade somnat igår.. världens gulligaste va de. ja, jag kan nog säga att jag är fruktansvärt kär fortfarande! nu väntar vi bara på att få flytta ihop när skolan är slut!

o de här som skulle bli ett kort morgon inlägg.. yeah yeah, ska dricka upp mitt morgonkaffe nu och fixa till mig lite till o sen ska jag bege mej till bussen..Måste verligen ta tag i de här med mitt körkort nu, börjar bli pinsamt!

något som gör mej lycklig denna gråa dag.. de e min kamera som ja skaffar mej idag :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback