it smells like home

de e rätt så beroendeframkallande de här med internet.. fast, jag vet inte riktigt vad man gör på nätet nu... har varit utan de alldeles för länge. haha!

har träffat lelle en sväng idag, solat och handlat lite till mig inför simoins och min ett års dad nästa helg :) fort de har gått.
galet. ska införskaffa mej en kamera imon hade jag tänkt mej så ja kan dokumentera lite :)
mitt nya liv börjar ta form och jag vill att de ska synas :)
har hittat en jättefin present till Baby som jag tänkte köpa imon med kanske. och om jag kommer hem med en kamera så kanske jag lägger upp bilder..
får ta lite tag i de här nu.

annars e jag precis hemkommen från henrik. har käkat lite kvällsmat, tittat på film och badat barnen. o självklart tvingade jag henrik o malin att titta på greys nu när dom har femman :) yes!

fick låna en klänning av malin till bröllopet, skönt så ja slipper köpa en egen. haha!
(allvarligt så känns de helt sjukt fel utan simon o de gör mej skit irriterad att han inte är bjuden. kan inte släppa de riktigt, men men!)

nu ska jag kissa och gå o lägga mej. sen läsa en bra bok :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback