Hej Svejs

Hej igen :) nu har jag fixat mej lite , ska ju snart iväg till stationen för att åka till Baby :)
har hunnit med o sola o städa lite. o packa såklart! varför tar man alltid med sig en massa som man aldrig kommer använda ändå? hmm.. nåt jag har glömt att packa ner är minsann nåt att gå ut i. om vi nu ska de... han vile att jag skulle vara med på paintball på lördag. men tror inte att de e min grej att bli ihjälskjuten typ.. haha!

har smörjt in mej med världen godaste bodylotion med lukt av passionsfrukt. mumma :) sen har jag självklart min favorit redken extreme leave in i håret. perfekt för skadat hår. kostar ju lite mer. men de e det absolut värt. LYX!!

nä nu ska jag leta reda på nåt att ha på mig om vi ska ut :)

Bye!




Outfit Today

Kommentarer
Postat av: Tamba

haha tönt.. ska du börja med dagens outfit som alla "storbloggare" :)

2008-10-30 @ 16:48:19
Postat av: Tamba

Fast du e as söt i din rosa jacka princess :)

2008-10-31 @ 16:00:22
Postat av: Alina

Godagens! Hoppas du får en trevlig kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback