godmorgon!

Sitter här med mitt nybryggda kaffe och känner mej utvilad. Utvilad måste jag nog vara ... har sovit sen halv fyra.. igår eftermiddag!
va uppe en kort stund när anna ringde mej igår vid tio. men sen har ja snarkat som en liten bebis. Blev nog lite väl över doserat igår,haha!

gick på svenskan igår iaf. jag blir faktiskt glad när ja ser anna och evelina. sen är dom ju världsbäst också! så även om allt annat är skit, så e dom kanon. så då kan jag faktiskt ta mej i kragen o gå :)
 lånade en klänning av eve igår som jag ska ha på bröllopet. okej att den är svart, men vi lever faktiskt inte på 1800-talet längre! den e bara såå fin! ska testa allt sen.. hår och lite.

nä nu ska jag ta tag i min knäppa katt emma som öppnar min dörr bara för att busa till mitt rum känns de som!

De här kan bli en bra dag.........

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback