Godmorgon 17 oktober!

Min nacke gör ont!! nåt fruktansvärt stel. legat vaken hur mkt som helst inatt. så jag kände mej helt mör när jag steg upp i morse. eller när emma väckte mej rättare sagt, så jag ringde Baby.
Okej gårdagen med annan och adriana va sinnes kul ! haha. Ska jag våga lägga upp videon på ck igår? jag gör de ju garanterat, men lika bra att höra med tamba först. haha.

och evelina min vän e så fruktansvärt duktig! såg hennes blogg nu (hairbyme.blogg.se) o Wow! dom frisyrerna. jag e så stolt :) de e sådant som gör att man kan ångra att man hoppade av frisörkurserna nu i trean.
så fina!

nu ska jag dricka mej lite kaffe och sen börja städa o dona innan jag åker iväg till baby ikväll.

Bye!
baby Och jag, längtar!

Kommentarer
Postat av: Tamba.

JA SVÄR DE VA JAG :)

2008-10-18 @ 20:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback