För tidigt!

Godmorgon godmorgon..
vaknade för en halvtimma sen. så sitter här med mitt kaffe medans Lelle står i duschen. måste åka o köpa spray. Så välplanerat ! haha! men måste väl fixa till mej lite så gott de går nu innan.

Elin gifter sig idag då.. spännande.. de känns inte som jag ska gå. men de här börjar faktiskt kännas lite kul ändå. de e ju ändå trots allt Elin o Pekkas Dag :)

haft världens otäckaste drömmar inatt.. stress stress stress! o att Lelle hade kort svart hår så jag inte kunde göra nåt med de.
undrar om jag inte ska ringa o väcka Baby ändå... Tihi! han får väl skylla sig själv att han lekte med kompisar fram till fyra inatt typ. Nä, jag ska inte vara så ond.

nej hepphopp, här kan jag inte sitta..
lite pics kommer senare!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback