...

Jahopp. för en gångs skull så e jag faktiskt redan klar.. väntar på att mami ska bli klar så hon kan köra mig till anna :) tihi vet ni? ja har klippt lugg!!! alldeles nyss faktiskt. fick mej ett cp ryck efter att jag kommit ut ur duschen. O om jag får säga de själv så e de så himla fint :)

Emma cp hoppade upp på kanten på duschkabinen när jag duschade. hängde med rumpan på andra sidan medans hon stirrade på min nakna kropp.. haha! honmåste verkligen ha ett fel någonstans. höll på att skratta ihjäl mig när hon tappade taget och föll baklänges.. ond ja e. men de såg fa´ktiskt riktigt kul ut! :)

nä nu ska vi åka! bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

va roligt att du börjat skriva igen :) ja har lyckats skaffa en ny blogg RosaUlla.blogg.se HAHA fint visst? :) puss på dig / Tambakunda

2008-10-14 @ 23:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback