darling darling...

Godmorgon Hej! shit! min kropp är helt mörbultad så de e helt sjukt. va borta hos henrik igår och hjälpte honom att måla om vardagsrummet. va där hela dagen. så jag har träningsvärk så de smäller om de. o idag efter skolan ska jag dit igen. men vad gör man inte för sin kära bror? :)

min helg va den bästa! massa skumbad med ljus, lagade mat, massage, va ute och åt på en jättemysig restaurang och bara tyckte om varandra så himla mkt till en jätte mysig blandskiva. Baby e bara så himla bra ! fick en jätte fin ring.... så lurade mami att vi va förlovade, haha de va så himla kul! va nästan synd o säga att ja ljög, hon blev ju så himla glad :)

nä, nu ska jag dricka lite kaffe och hoppa in i duschen o få bort all målarfärg i ansiktet, håret och kroppen !
sen två månaders kontroll ... Ärren ser faktiskt riktigt bra ut.. sen skolan!

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback