Bäst för 20 okt. att de inte regnar

Godmorgon! kan jag ens säga god? aja, så dålig kanske den inte är.. de skulle verkligen vara om de regnade.
ska på min första historia lektion idag klockan åtta. känns som första dagen i skolan med nya personer typ, hoppa in så mitt i en termin och hoppas på att rolf har pratat med läraren som heter... va de nu va igen.

kom hem igår kväll.. va ofantligt trött så somnade innan nio! så man kan väl säga att jag faktiskt e lagom utvilad nu. vaknade vid elva igårkväll o trodde jag skulle gå upp.. men då va de ju massa sköna timmar i sängen kvar :)
va sådär otroligt kär i min skrutt igår. han va ovanligt len och hade kalla kinder... finns inget bättre..

nä nu ska jag dricka mitt kaffe o fixa till mej lite innan skolan.
de kommer gå bra!

Kommentarer
Postat av: Lelle

tack för igår snuffs. de va skoj =) Du får skicka bilderna nån gång haha:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback