28 oktober

Ah hej! känns som mina fötter och lår ska lossna från kroppen. skönt med en iskall dusch! har varit ute och gått över 6 km nu. Tog samma runda som Martin och jag gjorde igår. kvalitetstid som jag kallar de :)
så nu har jag kommit igång här. synd bara att jag alltid gör de fel årstid. jag vet nämligen att till bikini säsongen kommer jag ha mina bulliga höfter igen. haha!

Lelle o sebastian va här igår. han slog ner en vägg från köket. kommer bli kanon ! så åt vi pizza också. Jag veeet, men jag tog faktiskt bara liten liten jätte lite bit.
ska måla om vardagsrummet nästa vecka och lite i köket. så gör jag ju någon nytta här hemma!

pratade med Baby nyss med. gissa vad han gjorde? jo spelade FIFA 09 såklart. man behöver väl inte undra..

ska dricka lite kaffe, slänga på mig ett ansikte och gå bort till Henrik och hjälpa honom med garaget snart.

här är lite bilder sen i fredags.
Bye!

Baby Och Åsa

martin och Baby

jag och Åsa

Och kan vi snälla glömma att min lugg e halvdragen åt sidan och att jag e full och kommer starx dra ner ett glas med vin över hela bordet? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback