27 Oktober

Godmorgon people!
sitter här som vanligt o dricker mitt kaffe,lyssnar även på det nya albumet från Volbeat. mycket bra!  har tjatat lite med Henrik. han va här nyss. skulle köra Liam till skolan. eller till Fritids. för han har väl lov nu.
jag med, o jag har inte den blekaste om vad jag ska göra idag. suck! känns jobbigt, hade tom varit kul o vara i skolan.
ska väl sola tror jag,sen gå bort till henrik o titta om han behöver hjälp med hallen. har
ju ändå inget för mej.

den här månade måste jag faktiskt säga att jag har varit otroligt dutkig med mina pengar. okej att det inte blev något över, men har satt undan 1200, köpt saker till mig o simon till vår ettårsdag för 700 kanske. sen har jag bara köpt en mössa. annars köper jag ju gärna upp mina pengar på tre dagar. haha. men längtar så mkt tills jag o Baby flyttar ihop så har försökt att börja spara så mkt som möjligt :)

i Helgen så gjorde jag ju smörgås tårta. mitt recepet kommer sen :) va asgott!! sen drack vi lite hos åsa och martin o spelade spel i fredags. jag och Åsa fick stryk! bara för att martin e halvgay o kan alla tjejfrågor om smink o tvätt o skit..
i Lördags va jag o Baby bara hemma och jag lagade jättegod kyckling i ugn åt oss. sen kollade vi på film och vräkte i oss godis. mamma o pappa va på 60 års kalas hos håkan.
och i söndags hände inte allt för mkt heller. han åkte hem vid halv fem o jag va ute o gick rätt långt. måste ju efter den här svull helgen. haha! sen va de ju One tree hill och Gossip girl på tv. sen somnade jag.

ska ringa Baby nu. bilder från i fredags kommer sen när kameran e laddad :)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback