23 oktober

Hej :) min bajsiga pojkvän vill inte prata med mej för att han spelar playstation. what a geek ha?
haha. annars e jag precis hemkommen från anna.
har varit på högskolan idag på studiebesök med klassen. sen åkte jag hem till anna, sen gav vi oss iväg till stan där vi mötte upp Jessica. fikade på Vasas påtår. mkt trevligt! va faktiskt jättekul tyckte jag :) sen gick jessica till jobbet o jag o anna gick till biblioteket för att skriva ut lite papper.
men skrivaren va de verkoigen nåt fel på, så de gick inte. vi åkte hem till anna igen o gjorde typ ingenting. känns så himla bra att inte göra någonting med anna . e så himla skönt o bara prata om allt mellan himmel o jord :) fixade hennes blogg lite. sen nu sitter jag här då.

ska väl gå o lägga mej snart när simon ringt mej.
hade tänkt att gå upp lite tidigt imon för att handla ingredienser till smörgåstårtan jag ska ha med mej till martin och åsa imonkväll. sen ska jag sola imon med hade jag tänkt. sen kommer Baby !

här kommer lite bilder från mej o Lelle i måndags. från högskolan idag o Stunden på Vasas.

Bye !



bollen

ellen o bollen

Evelina på högskolan.. sötnöten :)

Tamba O jessica såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback