18 oktober

hej hej. okej jag erkänner...
de här e mobbat, jag sitter helt själv i min pojkväns stuga o de finns inget på tv ( förutom x effect på mtv som e på nu, men de e ju ännu mer mobbat!)
han e  ute med grabbarna ikväll, robin åker ju till kosovo på måndag och e borta i ett halvår, så fattar att dom vill gå ut.

har iaf varit o fikat idag på nilssons här i oskarshamn med erik, robin, sebbe, fredde och Baby. va trevligt. men har varit på ett sjukt irriterat humör idag. tror de e för att jag vetat om att ja ska sitta såhär. humm.

sen igår va de ju kalas för samuel. så då blev de god mat och tårta när jag kom fram till familjen björklund klockan åtta igår kväll.  här e en bild på damerna från i torsdags :)
(clas ohlssons va de bästa ever, jäkla vilken dålig humor jag har!)

adriana och anna på bussen till ck



nä nu ska jag äta lite godis o se om de e nåt som duger på tv. Bye!

Kommentarer
Postat av: anuz

asså jävlar !! de är lätt den snyggaste bilden du nånsin tatt på mig jamba ;)

2008-10-18 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback