seg som attan

Jag luktar apa.. yes! ni hörde.. APA! ska  nog ta och duscha lite.
har varit Hos henrik hela dagen typ och hjälpt han med diverse saker.. till exempel att trassla ut dom där förbannade ljusslingorna!! morr. But I did it! :)
kalendern är fortfarande inte klaaaar! har jag tagit mej vatten över huvudet? satte dit klistermärken och glitter iallafall.. imon ska luckorna fyllas :) then I'm Done!

har fått ett apr supermysiga vita sockor av mamma idag. alldeles underbara nu i rusket :)

ska lägga mej och sova snart tror jag..

vill bara prata med simon nu. saknar honom såå..



Imon ska jag banne mej få igång den där jäkla symaskinen. om jag så ska behöva spotta blod på skiten!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback