pepp pepp pepp!

Godmorgon allihopa :)
fast jag vet inte om min morgon är så bra egentligen? är ju så himla trött!! har sovit lite konstigt inatt. drömt en massa massa konstigheter. haha!

ska på skridskor nu vid tio.. palla? egentligen inte.. o jag har faktiskt inte ännu bestämt mig om hur jag ska göra.
åhh! nu har dom här dagarna påverkat mig helt konstigt. suck!

men! ska upp till a6 idag efter skolan, och sola! hudcancer nästa Lisa , jag veeeet! men man ser ju typ sjuk ut annars? iallafall jag !

ska klippa martin idag, hanns inte med igår. men lite extra klirr i kassan e aldrig fel ju :) särskilt denna månaden, då jag verkligen behöver dom!

nästan färdig med paljetterna ! fattar inte att jag lägger ner så mkt tid på en tröja jag säkert inte kommer använda ändå.. men man måste ju prova iallfall :)

nä nu ska jag fräscha till mig lite så får jag se vad som händer..

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback