något måste hända

okej jag måste nog skriva av mig lite.. vet inte riktigt om jag ska orka ringa någon, de blir alltid så jobbigt.. de e ju inte så kul o höra en massa rabbel hela tiden från min sida.

Någon måste ta och hjälpa mami. hon är hos läkaren idag. akut.
jag har försökt hjälpa till så gott de går. men jag orkar faktiskt inte när jag precis kommit ur skiten. som pappa sa. jag tror nog att du orkar lisa, att du orkar följa med, hon skulle behöva de...

men hallå! Jag är väl inte totalt helt återställd och klarar av en massa skit på en gång? nu låter jag väldigt ego, jag vet hur jobbigt mami har de nu, jag har själv varit där.. i en alltför lång tid. känner faktiskt att jag lever nu! men jag är rädd för att åka ner igen nu..
men allt kommer bli bra. de blir det väl alltid? Hoppas...

Helgen och komentarsvar skriver jag sen....måste göra nåt annat nu...

Bye! 


Kommentarer
Postat av: Tamba

Hej älsk :) jag jobbar 16.30-00.00 fram till torsdag sen är jag ledig hela helgen men jag antar att du inte kommer vara hemma då? eller..

2008-11-11 @ 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback