Morgon 12 november

sitter här o tror jag har fått magkatarr! kan typ inte sita upprakt. sugit värre. får väl se hur skolan går, om jag kan ta mej normalt till bussen. haha!

va som sagt inte i skolan igår nej, kände att de inte va där jag behövde vara. så åkte hem till lelle och mös med att laga mat och mysa framför tv:n med massa tända ljus :) mys!

O mitt förbannade kjolprojekt! va och köpte tyg igår, men Lisa tror att hon kan sy utan mönster ni vet! Ha! gick ju inte ens bra igår. får väl försöka ge mej på de idag igen.

har btw på mig min tröja med paljetter idag. tänkte att jag kanske ska använda den ändå när det tagi typ fyra timmar! suck!

nä men nu måste jag faktiskt bege mej till skolan!

Ha en Bra dag allihopa :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: kusinen

lille poopie det är den 13e idag väl :)? Tack för igår! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback