Ja jag veeet!

Haha! pratade med Baby nyss o sa grattis till oss på våran 13 månaders dag.. för visst var jag helt säker på att de va den tolfte idag! men icke serru, de är den 13:e idag!
haha så ja kusinen, jag vet att de e den 13:e idag :) haha!

annars har jag varit i skolan, ganska så soft dag om jag får säga de själv :) har solat lite och varit inne i massa tygaffärer o kikat lite.. men! de blir nog torget för min del. dom ska tydligen ha mkt billigare tyg iallafall :) Ska ge mej på min kjol igen.. klippa o färga min lilla mamma och sen klippa martin.
är verkligen fullspäckad nu..  men ganska skönt för då slipper jag tänka på en massa om mamma o tiden går mkt fortare tills Baby kommer :)

nä nu ska jag fika... sen förmodligen så kommer pappa o henrik hem med en ny bil idag :) de hände ju en liten olycka häromdagen.. så bilen är kvaddad.. haha! inga namn nämda!

återkommer lite senare :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback