I väntans tider..

Nä! jag har inget annat o göra än att sitta här när jag väntar på bussen. sorgligt. haha!
ska iallafall sola sen. jag e en blekisfisis just nu!
sen ska jag färga mamma. sen springa bort till malin o hämta symaskin hade jag tänkt mej.
så jag kan bli klar någon gång! jag har ju liksom allt jag behöver nu :)

jag har börjat darra kan knappt skriva .. jobbigt värre!

måste verkligen tänka positivt när de e sånt här väder ute. suck! de regnar ju inte iallafall :) tror att de märks lite att mamma har blivit bättre. o andra sidan är jag ju inte hemm så mkt. men i söndags kväll va de faktiskt riktigt jobbigt.
men man får se att de måste komma något positivt i de onda. man har väl blivit mer human o förstående tror jag. jag har iallafall lärt mej att säga ifrån när de blir för mkt, när jag känner stressen o ångesten nalkas. man lever bara en gång, och det är alldeles för kort för att hela tiden göra saker man inte vill eller orkar med.
Något som jag lärt mig är att Leva i nuet. ta en dag i taget o bara klara av det. det är ett stort steg för mej. att jag ens orkar ta atg i saker som jag inte är så värst förtjust i,får mig att känna mej riktigt duktig o mer peppad.
Det har varit fruktansvärt jobbigt. men nu vet jag att jag kan klara av vad som helst! bara jag vill :)

Nu ska jag klä på mig och gå..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback