Hos Lellebus

Hej o hå i Lingonskogen! sitter här med min trogne lille kusin o tittar på massa skit, pratar en massa skit också för den delen :)
pratat om lite allt möjligt.. hmm.. att vissa kanske skulle ta o se på sig själva o inse att de faktiskt ligger lite mer bakom om man skrapar på ytan.. old stuff & old friends. inga namn nämnda...
men att en del faktiskt inte ger upp? inser att man själv är grunden till det som blivit fel o slutar tycka synd om sig själv och kanske börjar om på ny kula med några andra o försöka göra det bättre den här gången kanske?
Bla bla bla känner jag..

nä annars har vi faktiskt ätit jättegott ris! med sötsur sås såklart :)
o druckit en del kaffe.. Kaffekvinnan lisa liksom

jag ahr väl inget vettigt o skriva egentligen... jag ägde på kickboxningen idag , mitt element där ;)

Okej ..Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan likaväl ta åt mig direkt..

men du har INGET med det o göra!

Jag tycker inte synd om mig själv,

och jag trivs med mitt liv som det är.

Det är hon som inte ger upp.

Så fort jag tog bort ef tex.

så blev hon skitsur o undrade varför!!

När man förlorar en står det tusen åter.

2008-11-06 @ 12:39:09
Postat av: anna

jamba, vem har komenterat så elakt till dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback