Helt groggy

Mitt huvud dunkar o jag kan knappt röra mej känns de som. som om jag hade varit ute o druckit huvudet av mig ungefär.
Ja, Igår va de riktigt jobbigt.
Menm sen va jag med Åsa hela kvällen O tittade på film. Mamma mia. O genast va allt så himla mkt bättre :)
Blev helt lycklig utavd en filmen. jag satt verkligen o gjorde ifrån mig såna där opera ljud. (ni som känner mig vet vad jag menar) sen satt jag verkligen o klappade händerna samtidigt. Inte sådär fint i lagom takt till musiken. utan som en jävla säl! haha. bästa filmen på mkt länge :)

Ojojoj, vad mkt jag har att göra idag.. måste hinna med kjolen. dampar annars! sen ska jag städa.. sola? och sen e de ölbowling vid halv sex :) woho! sen utgång med evefisen ! ska bli superkul! :)

nä nu måste jag dricka upp mitt kaffe och kila!

Bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback