Doing nothing

Okej, jag har inte börjat på soffan än... men ska! tror jag får börja för mami ikväll iallfall :)
har varit i skolan och testat ut studentmössa idag. den komemr bli jättefin :) bara jag o evelina som kommer ha likadana ! kanon liksom!
kul o se klassen i salongen med.. fick med mig mitt favorit spray ever hem med, nämligen Vavooms extra-full  freezing Spray  från matrix :) luktar awsome och är kanon! håret håller sig på plats utan att bli som en hjälm och känns kanon dagen efter, bara att kamma igenom och ruffsa till sådär snyggt!
ett litet tips där.




















nä om ja ska ta på mej mina målarkläder och sätta igång, eller låta sagis sminka mej? hon e så söt... Vi är nämligen barnvakter åt Liam o Saga ikväll, då Henrik är på någon kurs i Örebro..

okej hej!



Kände inte att de va kul att vara höstig idag, så de fick bli min Söta vita Kofta från i somras :)

Kommentarer
Postat av: lelle

Måste du va så söt din gris =P (du är ingen gris iof) Joo klart du kan låna den :) Kom hem till mig imon på en fika o kaffe =)? Kanske en promenad sen om du kan? Ring mig! Puss

Postat av: Tamba

Du är finast :)

2008-11-05 @ 01:25:53
URL: http://rosaulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback