Bullemums :)

Sitter för tillfället o väntar på att lussebullarna ska in i ugnen :) ja rapar typ jäst, har ätit en massa deg. haha! men de e gott! Liam och saga är här också. Henrik kommer om en stund. sen blir det fika!
ska sätta mej o pyssla ihop små godisknyten till Kalendern sen med. har köpt lite klistermärken och glitter Liam Och saga kan sätta på :)
sen Måste jag hämta symaskinen!!! vill verkligen bli klar nu.

Var på Forum i Fredags med simons jobbarkompisar :) mycket trevligt! hade verkligen superkul! Det va Oskarshamn i Ljus.. så vi va på en konsert där band spelade och lite. mkt folk också så de va jättetrevligt :)
sen va vi bakfulla på lördagen o va bara ute och gick en sväng i snön på kvällen. sen klippte jag eriks flickvän anna på söndagen. Baby och jag köpte med oss lite fika till deras underbara lägenhet! jag vill haaaaa!!

nä nu är det dags för mina lussebullar!

Puss


Simon Och Ea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback